BLOGGER TEMPLATES AND Friendster Layouts »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, October 4, 2012

Ma_Buncett :)


MOHD NAIM BIN ANUAR :: M N A
Ma capital M N A . hehe :) ma future husband tawukk !!
love him so , so , so muchh . 
baru je bape hari lepas c Buncett aku datang Melaka . for what ?
em melawat aku lah . haha , tak berapa sihat . 
dia datang hari jumaat n then balik hari selasa . lama kan ? niat sebenar nak sampai hari ahad je . tapi melebih pulakk !! haha ^^,
best sangat . kami jalan2 satu melaka . haha . lepaskan hajat dia nak naik RIVER CRUISE sangat arn . 
tapiiii ada yang tak berapa nak best sebab aku kodd buat perangai . 
entah lah ? tak tahu apa yang sampuk aku masa itu . Buncett sampai kusut dengan aku . 
hoho maafkan aku yarh ! saja nak kan perhatian . hik3 ^^,
walau apa pun aku happy sesangat dengan kau cit . hope kau un begitu gek !
aku disini sentiasa merindui kau cit . jangan pernah berubah yarh . hope kekal selamanya . insyaALLAH ! 

0 comments: