BLOGGER TEMPLATES AND Friendster Layouts »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, September 14, 2012

it's more than words !!

sedeyh !
sukar nak digambarkan . 
tak cukup terluah dengan kata-kata.nak dikongsi jauh sangat.perlukan seseorang untuk faham hati ini.
haha :P melewey pulak ?
tak ada yang serius pun.cuma nak berlajar mengarang.lama dah tak update story morry at sini.
banyak benda nak share but masa tak mengizinkan lah.aku cuma dapat cerita separuh je.tunggu lain hari ok.
teman hidup yang baru !
ya,betul lah tu.aku dah ada teman hidup yang baru.kalau dulu penuh cerita pasal dia.tapi sekarang tak lagi.
seronok dan bersyukur dapat berkenalan dengan si DIA yang baru.banyak perkara yang dia ajar dekat aku.
berubah untuk jadi seorang yang setia.woww ?
haha ini lah takdir hidup.iyakaa ? em maybe lah.tak salah untuk jadikan si DIA yang terbaik untuk aku.siapa tau dialah jodoh aku selama nie ? kennnn.
aku dapat kenal dunia dengan dia.banyak perkara dia ajar,dia kenalkan.
tapi terlalu takut untuk terlalu berharap sangat dengan hubungan nie.kami berdua terlalu jauh.
perasaan rindu tak akan boleh lepas dari hati nie.sentiasa terbit.wahh ???
tapi sentiasa doakan yang terbaik untuk aku dan DIA.gaduh2 tuu perkara biasa lah kannn
setiap hubungan ada pasang surut nyek.setiap dugaan yang datang sentiasa mematangkan aku.
sebenarnya tak nak terlalu obses untuk tulis cerita nie.tapi entah lah setiap kali buka cerita pasal dia,banyak benda aku nak kongsi.bangga dapat memiliki dia.ini luahan setulus hati ok.bukan sengaja nak AMEK HATI.
hehehe . cuma nak korang tau dan nak buktikan dia yang terbaik untuk aku.seriously, selepas dikaji isi hati nie.dia lah CHENTA PERTAMA aku walaupun aku bukan cinta pertama untuk dia.tapi berharap untuk jadi cinta terakhir buat si DIA.insyaLLAH ! em terlalu banyak dah melewey neyh.sampaikan aku terpaksa abaikan dia kejap semata2 nak buat luahan nie.tapi hope kau tak marah yea BUNCETT .
sampai masa nanti kau akan tahu pasal blog aku nie.sabar yarh !
k lha nak out,nanti buncett marah lagi.tak nak dia fikir yang bukan2.kena jaga hati dia beb.
walau apa pun aku sayang kau terlalu MOHD NAEM ANUAR !!
hope kau faham perasaan neyh . salam sayang dari aku ~AREYIEN YUSMAN~

0 comments: