BLOGGER TEMPLATES AND Friendster Layouts »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, September 16, 2012

it's really hurt !

S A K E D
kenapa aku rasa aku je yang terhegeh-hegeh ?
aku yang lebih-lebih untuk buat semua ini.tapi dia ? tak rasa indah macam dulu
kenapa yea ? apa silap aku.bosan iya nan aku ?
sakit ! yarh sakit !!
terlalu sakit.mungkin ini dugaan untuk aku.sakit untuk jaga hati orang.
apa dibuat semua tak kena ? dah nak kerja jauh.patut bagi semangat.time aku nak text dengan kau ada je hal.tapi aku tetap sabar tunggu.setia tunggu kau yunk.aku faham keadaan kau tapi kau cubalah faham perasaan aku neyh.setiap masa aku cuba jaga hati dan perasaan kau.tapi makin lama buatkan aku makin pasrah untuk jaga hati kau.ada je yang tak kena.kenapa ? 
it's oke , bila gaduh semua hal blame kat aku.tak apa aku tak kisah.dah lali dengan semua tuu,tapi yunk cuba sekali kau fikir balik apa yang kau cakapkan waktu kau marah.kau melenting semua.cukup-2 buat aku rasa hina sangat diri aku ini kat mata kau.aku tak terdaya yunk.tapi dengan sayang aku ini,aku kuatkan diri aku ini.demi mempertahankan hubungan kita !! aku sangat sayangkan hubungan ini.aku harap kau faham !
sekarang kau selalu mengeluh yunk.teruk sangat yea aku ini ?? =,="
aku harap kau buka mata hati kau untuk lihat semua ini.
walaupun kau cakap aku tak pernah berkorban untuk hubungan ini.kau silap ! terlalu banyak dah yunk.
mungkin bukan dari segi kewangan tapi demi masa depan aku. STUDY !! aku sanggup korbankan itu semua demi kau.bukan nak mengungkit apa yang aku buat.tapi kau seolah2 tak nampak semua ini.
yarh,aku hanya pandai cakap je kan.niat aku cakap ini untuk protect diri aku.
MAAF kalau kata2 aku ini mengguris perasaan kau.kalau kita berdua dah tak boleh go on dengan hubungan ini.tak apa lah.aku REDHA.tak nak hati dan perasaan kau terseksa bila bersama aku.aku rela kau hidup bahagia dengan orang lain kalau itu yang kau inginkan.meskipun batin terseksa,hati menangis tapi tak apa.keluarga aku sentiasa bersama aku dan yang penting ALLAH TAALA sentiasa ada untuk aku.insyaALLAH ! 
tuhan jagakan dia untukku (T_T)

0 comments: